faling in love more and more for every day that passes !




Men hellu bloggen !, idag harman vart i skolan, dagen började med att vi skulle spela.. glömt vad det heter :o herregud min hjärna funkar inte .. , men iaf sen skulle vi tbx ti skolan och typ pyssla lite, jag gjorde bah ett skit kort för det va skit tråkigt, sen skulle vi ta skolkatalogen, sen gick vi och satte oss vid bänkarna typ så kollade jag på han dära haha :)<3 sen skulle vi kolla på film i aulan, asså när vi skulle in så var det skit trång alla puttdes in och mina armar dog vafan, man fan pregades in i dörren haha, sen när filmen började så började alla såna cepe klappa och sånt haha lix har dom aldrig sett en film innan haha ?! , men ljudet funkade inte när dom snackade så vi fick gå hem, men jag alec och miche och rana stack till bilden och gjorde färdigt våran bilder, och jag blev färdig med min dumma indian haha och jag fick VG !! haha :o trodde aldrig jag skulle få VG i biiiild, men jaja det var allt för miiiig idag possposs :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0