i looove you so :o

men hellu bloggen, pallade ej blogga igår ahah kände ej för det, men iaf idag var det sista dagen i skolan haha och nu e det jullov :) jag fick se han dära innan jullovet osså ahah :)<3 men iaf sen gick jag hem och INGA FUCKING IG DETTA ÅRET ! hahaha men bah två VG :( måste jobba upp nästa termin... men iaf sen stack jag miche och alec till närlunda backen ahha så mobbade, så åkte vi med såna stora svarta påsar ahha för ingen hade typ pulka men iaf min röv blev heeeeelt blöt för min jacka åkte tydligen upp när jag åkte haha sen gick vi hem till mg så att jag kunde byta om sen köpte vi pizza omg haha :) sen stack vi till alec och kollade på bruno omg fuckin porr film eller vad ahah dom visade värsta snopp videon och allt sen han bruno på aaauucchis eller nått hahah så vi fick värsta skrattanfall herregud, så komemr han lille bror in när han bruno har en sån dildo på sig, men han såg ej ahahahah herreguud :o sen gick vi ut liiite och där hände det en ska ahha :) men puss och fortsätt läs bloggen haha har nte så mkt folk som läser men det höjer sig lite då & då :)<3


skabb biiild ! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0