i'ma be your favorite girl !



hellu bloggen ! ännu en chill dag i skolan haha dom e lite sådär slappa nu den senaste veckan, hmm inte konstigt haha snart e det ju jullov ! :D längtar haha. Men iaf filip höll på idag och kallade mig nått töntigt haha sen ville jag slå han, sen han bah ; neeeej sen vivfta han med armarna han bah neej asså jag skojade okej, jag bah ja du skojade haha sen kom han igen i trappan jag bah uff fuck you ska slå dig sen haha, asså jag fattar inte att han får ont när jag slår han ahah jag e typ inte alls stark, ni kan fråga vem som haha ;o men sen så skulle vi städa sista lektionen, men vi suddade typ bara en vägg sen var det allt haha ;o och imon ska vi kolla på film på morgonen och sånt sen vanliga lektioner typ sen på freeeedag e det betyyyyygs dags , uff kommer säkert få ig i so eller no :o nästa termin vill jag fan på mvg i engelska bryr mig inte hah ;o men det var allt för miig puss på er <333 och han dära såklart haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0