i'ma tell you one time <3

Hajjsan allihoppa, idag har man vart i skolan som vanligt , man hade so osså som vanligt fast denna gången var det lite kul mot slutet av lektionen haha, :) kjeloke eller hur han stavas snackade så alla va tysta så kolla (stammungen) på mig hela tiden och det var så roliigt så jag fick sån skrattanfall sen säger miche att han typ gnuggar sitt finger på munnen och då dog jag vi kunde nte sluta skratta sen så skulle jag säga att han tänkte på k*k haha ;o fast miche hörde inte när jag sa det men ändå så skratta hon haha sen när jag sa det så att hon hörde så typ allvarligt talagt vi kunde inte andas sen slog en annan kille sig på handen med knytnäven och jag helt seriöst dog asså wtf jag bah asså gud han tänker att han smiskar nån HAHAHAHAAHHAHA :D sen fick vi sluta och då typ skrev vi så mkt vi skratta haha jag tappade nästan andan haha ;o men det var allt, oj förrsten ska klippa mig imon.. buhu kommer säkert bli skit fult och sånt, men jag ladda upp bild när jag komemr hem haha :) puss&hej.



jag vet gammal bild typ men ska ta nya snart haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0