take, pop lock and drop it :)

hajsan allihoppa :) idag försov man sig haha men jag hade SO när jag kom fram och det va inte så många i klassen haha, jag fick nog en anmärkning men det går bort nu när vi har jullov. Idag fick vi håla sista lektionen som var musiiiiik ! igår kväll så skrev jag ett par noter till en låt som jag ville spela idag men så komemr han inte bara för det . (otursbarnet här dåja) sen efter så ville alla va med varann så vi stack till vici ahha för hos henne va ingen hemma, jag och vici stack först till hennes mormor och hämta hennes söta lilla plutt rocky haha sen gick vi hem till henne medans dom andra väntade framme hoss henne. När vi var halva vägen så börjar jag sjunga på en massa trams och det var faktiskt kul haha ;o helt plötsligt sjunger jag något cepe så vi får värsta skrattanfallet. men iaf när vi komemr fram så kommer egzona, alec och miche; dom bah asså fan vad sega ni e, det har gått en halvtimme haha , sen när vi kom in så körde vi singstar och jag vann fucking alla gånger (H) asså seriöst jag trodde att jag skulle förlora för det gjorde jag alltid ! men nu vann jag freaking varje gång woho haha :) puss & hej <3


och förresten så vill jag ha den här kameran ;( den är skiit fin och den har 12.2 mgpx eller hur man sääger .... hoppas att man får den i julklapp haha ;o

Kommentarer
Postat av: Bajstole.....

Ofta gabbi, som du skryter! :P "jag vann varje gång" :P:P

2009-12-08 @ 18:45:08
URL: http://legandaryblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag skryter inte, jag talar bara sanningen :)

2009-12-14 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0